lördag 25 februari 2012

Johanna-fakta



Hej!
Nu kommer det lite fakta om min härliga vän Johanna! :)
För ett tag sen gjorde hon en "fakta-lista" om mig på sin blogg,
så därför kände jag för att gjöra en om henne här på min. :)

10 fakta om min fina vän Johanna
1. Hon tycker inte om katter. De är opålitliga, farliga och jagas.
2. Hon är väldigt ordningsam och gillar inte när det är stökigt. Hon är även väldigt ambitiös och noggrann.
3. Hon är rädd när det kokar i kastrullen. När t.ex. pastavattnet kokar tjoar hon högt och får panik.: )
4. Hon är en underbart härlig människa. En riktigt bra vän!
5. Hon har otur och skadar sig väldigt ofta.
6. Hon är den mest tävlingsinriktade och viljestarka människa jag känner.
7. Hon tycker om att träna, lyssna på musik och älskar sommar, sol och värme.
8. Hon har kommit över sin hundrädsla så hundar har blivit favoritdjuret.
9. Hon har ett bra minne. Ett fenomenalt minne till att komma ihåg speciella datum och siffror.
10. Hon är grym på att skriva. Allt från dikter och små berättelser till långa noveller. Riktigt begåvad tjej!
Många av hennes texter finns på en av hennes bloggar:

http://www.ingaordbaratankar.blogspot.com/







1 kommentar:

  1. Vännen! :D Allt stämde precis, du är helt underbar! Världens bästa kompis och finaste tjejen! Längtar verkligen till sommaren nu, så vi kan börja avverka allt vi ska göra :) Massa kramar till dig!!

    SvaraRadera